Poker night!

Fortfarande grått och trist... Gubben har grävt ner kabeln till stallet, så nu är det ström där igen. Fast jag fick nyss veta att precis innan han var klar lyckades gräva av vattnet till stallet. Grrr.... Men det är ju inte lätt när man inte vet vart ledningarna går. Nu hoppas jag att han lyckas laga den idag, för planerna var att flytta hästarna i morrn. Nu får vi vänta o se... igen...

Ikväll kommer M & M hit. Vi har vår roliga pokerkväll. För er som inte vet så gör vi sånt ibland, lite oftare under vintern. Så här går det till:
Vi spelar Texas Hold'em. För att spela om någonting, men inte pengar så gör vi så här.
Tills nästa spelkväll ska:
1:an - Köpa en flaska vin till maten för minst 100 kr
2:an och 3:an lagar mat tillsammans
4:an gör en efterrätt

Det var längesen nu men, jag vann sist och har skaffat vin, M-O & Ma fixar maten och Mo gör efterrät. Så jag får bara mysa o ha det bra ikväll!!


 
44 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback