Sjukt barn... igen...

Ja igår for jag på jobbet och hann jobba ca 2 timmar. Då ringer M och säger att Elin är sjuk. Eftersom han har tagit ut semester för att hinna bygga klart så åkte jag hem.
Hon har fått ögonfluss och är även jättesnorig. När hon vaknade i morse kunde hon inte andas med näsan, där satt två gröna pluggar ivägen. Ögat som var helt tätt igår ser något bättre ut idag, åtminstonde halvt öppet. Men det varkar börja på det andra nu också.... *suck* Undrar när man ska få jobba en hel vecka..???

Men det passade ändå bra att jag var hemma idag. Hade hovis på besök så Curre fick nya skor och Pazienza blev verkad lite för första gången. Skötte sig jättebra!

Nä nu ska jag leka med lill-gumman...

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad tråkigt att hon e sjuk igen och hoppas hon kryar på sig snart =) .. Härligt att du fått in pållarna iaf nudå även om de blir mera jobb men med mera regn är de ju skönt att slippa ha dom ute hela tiden =D ... Försten stod aldrig vem som vann poker kvällen denna gång ;P .. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback