Veckoslut

Ja så har man fått jobba en hel vecka då...Frisk? Inte alls... Var till läkaren idag igen, men tyvärr inget att göra när det är når virus. Är rätt så less nu efter 5 veckors hostande! Igår kväll var lungorna på väg upp tror jag. Hade även feber... Men men... Går det inte att göra nåt så... bara att gilla läget. (Fast det är svårt...)

Från ikväll är vi barnlediga. Elin är hos M & M och i morrn bitti drar vi till Lycksele för att se Jill Johnsson och äta god mat. Men först åker vi till Umeå och går där en stund under dagen.
(Beffa: Vi hoppas komma förbi på en fika om det passar! Jag hör av mig!)
Visst vore det roligare att fara ut och roa sig om man var frisk men, nu är det bara att göra det bästa möjliga av situationen och ha roligt ändå!

Ha're så bra i helgen alla andra också!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Hejhopp! Jag hoppas att vi är hemma, skulle vara jätteskoj om ni kom förbi!

Ska dock ev. iväg och hjälpa till med renovering av ett fikarum i stöcksjö men kan kanske åka hem en stund! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback