Bra jobbat!

Idag for vi tidigt till Umeå för att M skulle lämna in bilen för att montera drag på den (man kan ju inte ha en bil utan drag!), men när vi kom dit hade de schabblat och glömt beställa hem draget. GRRR... Vi som hade tänkt göra det när vi ändå skulle upp på Gå och löpkliniken. Nåja... Ska upp dit den 19 för att hämta sulorna så då kanske...
Det var lite intressant att titta på fötterna hur de ser ut underifrån vid belastning och hur de ser ut framifrån och bakifrån när man går. I vanliga fall ser man ju bara dem uppifrån. Hoppas inläggen kommer att fungera iaf och att jag kan få ut kostnaden för dem genom jobbet.
Jobbet ja...
Det går bra för Alab där jag jobbar! rättare sagt så har det aldrig nånsin gått så bra, vilket är jätteroligt. Blev efter ½-årsbokslutet en fin vinstandel... nästan 8000 kr fick jag! Jippi!! (fast fort försvann de till.... gissa... hästkontot förståss!!)
Inte nog med det, alla anställda har fått en fritidsdress av märket Didrikssons, kostar 1700 kr på stan. Nice!! En bra arbetsgivare!!!

I morrn ska jag försöka få hagarna klara i stallet så pållarna kan få flytta in. Åtminstånde Curre vill det nu. Han sa det till mig idag.

Nä nu ska Elin o jag ha lite fredags-mys innan läggdags. Dvs en stund framför tv'n tillsammans med något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback