Sjuk... IGEN!

Ja vad ska man säga... Har nyss varit förkyld och nu är det tillbaka, ännu värre än förra svängen. I tisdags på jobbet så kände jag ingenting, visserligen trött men det är ju inget ovanligt. Men redan på väg hem så började det hända nåt, och under kvällen blev jag bara sämre och fick feber. Försökte kurera mig men igår morse var det ännu värre. Ringde på jobbet och chefen kände knappt igen min röst. Sen sov jag mest hela dagen igår och trodde då att det skulle bli svårt att sova i natt. Inte då... har sovit gott hela natten också. Febern har gått ner lite till idag men jag är fortfarande helt knäckt. Är jätteless på förkylningar nu! Målet med denna dag är att försöka dammsuga huset. Får nog ta det i etapper för att orka.
Hoppas iaf att kunna jobba i morrn.

På söndag ska lilla Tule få följa med på äventyr. Ska åka o träna mina elever och då får han hänga med dit. Har ju en liten lagom stor tjej där som ska hjälpa mig att rida in honom på riktigt. Sen funderar jag på att vara med på körkurs med honom på Skule ridhus. De arrangerar såna ca 1 gång i månaden. Vore ju jätteskoj att få honom riktigt bra inkörd. Ska nog åka o kolla på första kursen på lördag iaf, om jag blivit piggare.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund igen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback