En lugn vecka/fredag

Så var äntligen denna vecka över. Den har varit lång... Jobb, jobb och jobb med praoelev och övertid.
Därför har det inte blivit så mkt bloggat.

I onsdags så fick vi hastigt o lustigt fixa ut kossorna på baksidan. K sa att en nästan höll på att kalva, att det åtminstånde skulle bli under natten. Ja M kom hem från jobbet och det gick toppenbra att få ut dem. Å inte har det kommit nån kalv än iaf... Undrar vad det var han såg...??? Men flera av dem är iaf på gång snart. Spännande!

I morrn ska jag vara barnledig en stund då E ska vara hos M&M. Hon ringde själv och frågade om hon fick komma.
Det passar ju jättebra! Då ska jag åka till stan o kolla på lite dressyrträning och handla. Skönt med lite egentid.

I em/kväll har jag bara slappat. Kollade på Så ska det låta, och vilken överaskning!! Tomas Järvheden - komikern, han är ju GRYM på att sjunga! Jösses!

Nä nu måste jag göra kväll... Trött...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback