Roligheter

Ja först o främst ska jag be om ursäkt för lite felstavningar o sånt i förra inlägget.
Men det skrevs på mobilen under lunchen, ute i solen...

Vad var det då för roligt jag skulle berätta...

JO...

Jag har tack vare Facebook hittat en gammal vän! Eller det var rättare sagt hon som hittade mig, men nu har vi iaf kontakt igen!
Det är M som var sommarbarn hon oss i 10 somrar på 70-80 talet.Vi var som syskon då men har sen dess inte alls haft nån kontakt. Så himla skoj! Ännu roligare är att hon och dottern ska komma upp hit o hälsa på nån helg i september. Hennes dotter är i E's ålder och även hon ÄLSKAR hästar! Det ska bli jätteroligt men samtidigt är det lite pirrigt...

Sen ikväll fick jag en annan glad nyhet... Vet inte om det är 100% officiellt ännu men... Jag viskar...
( Vi är bjudna på bröllop!!  )
Så oväntat men ändå väntat! Jag säger bara GRATTIS!

Nä... nu är gräsmattan klippt, hästarna kontrollerade, blommorna vattnade och tjejen nattad.
Vad ska jag göra nu då...?
Kanske ta mig in i duschen och sen hoppa i säng. Kan ju prova iaf..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tackar för den snabba uppdateringen så man inte behöver gå här å undra, kram på er.

2009-08-05 @ 00:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback