Skit...

Jaha... så fick jag ge mig igen för smärtorna i foten.
Kände redan när jag klev upp att det inte skulle bli nån bra dag. Men jag for till jobbet ändå och bet ihop. Vid morgonfikat började tårarna att rinna, så ont gjorde det. Men jag bet ihop ett tag till... Åt lunch och gick sen och la mig på soffan för att vila lite i tron att det skulle bli bättre. Nä... kl 13 gav jag upp och åkte hem.
Sov i 1½ timme men det var lika illa när jag vaknade. Har sen bara hämtat e på dagis och lagat mat, det är vad jag tänker göra idag... Inte ett jota mer...

Blir väl hemma i morrn också antar jag. Kanske lika bra att foten får vila. Blir väl en tripp till Husum då E ska på 4-års koll, men i övrigt är det nog soffan som gäller...

Vill bli frisk i foten NU!!!!

Bilden visar vad det är som orsakar eländet...
Här kan den som vill läsa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback