Slutgnällt & bildbomb

Jag tycker att jag gnäller över min fot hela tiden, å inte bli den nå bättre för det.
Blir bara less på mitt gnäll, och vad ska ni andra inte bli då... Så nu är det slut med det!!

Så vad ska man skriva om då...

Jo först har jag en fundering.
Igår gjorde jag tjockpannkaka. Vanlig tunnpannkaka ids jag inte stå o grädda så då blir det enklare om den sköter sig själv i ugnen. Men min tjockpannkaka blir inte som andras... Sådär tjock o platt. Nä min tar formen av nåt märkligt månlandskap, tills man öppnar luckan, så sjunker den ihop.
Vad gör jag för fel??? Har testat en del olika sätt men det blir alltid så här!



Men nu är det slut på sånt för mig ett tag. Ska försöka komma igång med LCHF igen. Det gick ju så bra ett tag, men sen vet jag inte vad som hände... Vips var jag tillbaka i samma gamla vanor.
Nu tar jag mig i kragen igen. Vet ju att det går jättebra bara man kommer igång.
Kommer mig ju inte ut och promenera nåt, men jag ska kolla vad foten säger om min Orbitrek. Det har ju funkat tidigare också. Blir ju ingen landning på hälen så det borde väl gå.


Jag har en änglatrumpet som jag har "ärvt" av pappa. Trodde den hade dött under vinterns vila men den repade sig bra. Den har aldrig nånsin blommat tidigare, men nu... En blomma har det blivit som doftar helt underbart. Det ser ut att komma fler knoppar men de hinner nog tyvärr inte blomma i år. Blomman är ca 30 cm lång!!




Mina uteboxar är nu nästan klara. Bara taket fattas nu, men det går fort att skruva dit. Längtar tills hela mitt projekt är klart!! Bilden från i söndags då vi monterade upp dem. Nu är alla väggar uppe...






Måste bara lägga in en bild på E's söta lilla kanin Stampe!


Kommentarer
Postat av: Magda

oooh Stampe ute på grönbete:)

2009-08-28 @ 21:37:03
Postat av: Beffa

Vilken söt kanin och vilka fina boxar!! :)

Jag äter också LCHF igen...tappade bort mig där i våras när jag flyttade från jocke o dust somnade in..men nu är jag tillbaka i rutinerna igen o mår redan sååå mkt bättre!!

Postat av: zaq

Men vad fin du gjort bilden, blir helt hänförd!



Kram-kram till er!

2009-08-29 @ 23:15:06
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback