Trist dag...

E är uttråkad... för sjuk för att vara på dagis och för pigg för att vara hemma...
Vi trampar varann på nerverna emellanåt. Så kramas vi en stund när det gått över.

Dagens tidning upplyste ju också om nåt trist,
200 ska bort på fabriken i husum!
M är där just nu på nån information. Håller tummarna för att han får vara kvar!
För min del ser det iaf ljust ut just nu, vi är fullbelagda fram till i oktober. Hoppas att det fortsätter så!

Dessutom läste jag i tidningen att Bonäsets stuteri lägger ner!! NEJ!!
De är ju så himla underbara att ha o göra med! Typiskt! Vart ska man åka sen då??

Nä den här dagen har inte börjat så bra...

Dessutom verkar det inte som om det blir nån firmafest heller...

Nä jag sätter mig väl o scannar lite fler bilder o drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback