Effektiv dag!

Idag har jag hunnit med mycket.
Jag o E har bakat lussebullar, och de blev jättegoda. Trots att jag inte fick tag på Kesella. Men jag tänkte: färskort som färskost! Så jag tog en förpackning Philadelphiaost istället. Märks ingen skillnad! Frågan är hur länge de räcker... men vi får väl göra nya.
Sen har jag också testat ett nytt recept och gjort chokladtryffel. Mums!! Men lite kladdigt o krångligt att rulla kulor. Kommer att testa fler smaker men då häller jag i formar på en gång.
Ev ska jag göra nåt annat gott i morrn, men får se vad jag känner för att göra.

Ikväll har M kopplat ihop allt i stallet så nu finns det varmvatten!!! :D:D:D
Ja snart iaf... han upptäckte att det läkte i den första kopplingen så han måste ta upp allt igen och det får bli en annan kväll. Därför är inte beredaren igång, men nu är det nära....
Tules svans vill bli vit igen och inte vara mörkgrå som den är nu.

E har också hunnit åka lite pulka idag. Alltid lika poppis. Ögonen ser jättebra ut nu, utom på morgonen då de är kladdiga. Hemma en dag till och sen får hon fara på dagis. Gissa om hon längtar?

I morrn är gubben på kurs i Umeå. Ska förnya sitt ADR-bevis (frakt av farligt gods) och ska göra en tvådagarskurs på en dag!! Börjar kl 8 och vem vet när det är slut...

Nu lite TV innan läggdags!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Pulka?? HAR NI SNÖ??? Fyyy, det har inte vi. Bara mega halt ute. suck. jag vill också ha snö och åka pulka! Vill vill vill!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback