Halkigt lussefirande

I morse vill jag lova att det inte var nå roligt att köra bil till jobbet. BLÄÄ... Snorhalt!
Åkte 10 min tidigare och var framme 5 min senare än vanligt. Tills det var dags att åka hem hade de iaf lagt ut några sandkorn... eller var det guldkorn?? De verkar då vara dyra eftersom de snålat så.

Såg iaf E o hennes kamrater i Luciatåg idag. Alla var så söta och duktiga! Efteråt blev det pyssel, mingel och julgröt. Så bra, då slapp man göra nån middag idag. Behöver ju ingen matlåda, för i morrn ska vi äta julbord på Kerstins Udde! Mums! Gubben får leta nåt i frysen...

Mina hästar har varit på rymmen flera gånger idag. Som tur är så stannade de och betade på gräsmattan. Nu har jag fixat ström till min provisoriska hage så i morrn får sig nog Pazzi en känga. Det är hon som kollar om det är nån ström, om inte, går hon bara igenom tråden.
He he... i morrn ska hon få se... he he...

Nu har jag fått fart på min bärbara dator så då kanske det kommer mer bilder här på bloggen. Det har varit så krångligt när den stora datorn är knäpp och allt ska först läggas in på den lilla (som alltså inte haft nåt internet tidigare) och sen ned USB flyttas över till den stora. Nu kan jag göra allt på den lilla på en gång :D

Får väl börja direkt då... En bild som jag fångade i garaget härom kvällen.
Jojje hade lagt sig att sova ovanpå barnvagnen. Just när jag knäppte så gästpade han stort. Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback