Här kommer en bildbomb!!!

Börjar med en utlovad bild.


Tre blöta hästar i regnet som fått täcken på sig.
Enda färgklicken i tillvaron är Tule med sitt lila täcke.
Tyvärr syns det inte riktigt på bilden HUR lila det är.
Däremot syns det ju att Pazzi (närmast) är nästan lika stor som Pia.



E kom en dag o sa: Mamma jag har ritat en häst till dig!
Hon har, mig veterligen, aldrig ritat en sån förr. Se så fin den är!




Så här ser jag ut nuförtiden!





Stampe med sin svarta vinterpäls. Fin va?



Jojje har börjat gilla Wilmas bädd.
Se bara...





Idag har jag jobbat hårt! Se här...


Kolarutor
(De ska skäras i bitar förståss)



Bondkakor



Bregottkakor



Havreflarn


Vit chokladtryffel med saffran och chokladtryffel med glöggsmak
Kan lova att båda smakar MUMS!
Efter gårdagens kladdande så hällde jag direkt i formar idag.



Mörk chokladtryffel
som jag gjorde igår


Nu har jag bakat mer än jag gjort på evigheter. Men jag tycker det är jätteroligt när man har tid på sig och inga måsten som stressar. Har aldrig nånsin varit ute i så här god tid med julbestyren. Känns skönt!


I morrn ska jag fara på jobbet igen och E på dagis.
Vi behöver båda komma hemifrån nu, efter 1½ vecka...


Nu ska jag försöka göra nån mat också... (roligare att baka)
Sen blir det stallet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: zaq

Vet att när det gäller bak, så har du ju att brås på!



Vilka fikastunder vi hade där uppe på kullen med mor och far din... -Mys!



Kramar!

ps. snygga glajjor ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback