Jobbig natt och dag

Igår var vi först och hälsade på Skaltomtarna. E lämnade sina önskelistor. Sen vidare till Kornsjö för att köpa korn (vitsigt va?)
Senare på kvällen började E klaga på att hon hade så ont i magen. Det kom i attacker och hon kunde inte somna. Efter MÅNGA om och men så somnade hon med mig i vår säng runt kl 1. Sen låg hon och ojade sig i sömnen också. Gissa om jag var trött kl 5 då jag skulle upp??
M har VABat idag och jag ringde VC för en undersökning. Det verkar (tack o lov) som om det är förstoppning, och inget allvarligare. Nu har hon fått typ Laktulos och så har vi Microlax ifall det behövs. Men hon är redan piggare ikväll! Skönt!

Vi skulle hämta vår gran ikväll... Jag hade sett ut den för länge sen... Men när vi kom nära var den inte alls så fin som jag hade trott. PANIK! Eftersom vi letar gran i 4 meters klassen så är de inte så enkla att hitta. Nu hoppas vi på den gran som M-O hade sett. E & M åker och hämtar den i morrn!
 

 


Ikväll har vi förutom granletande flyttat hästarnas foderhäck. Nu ska de få gå tillbaka till skogshagen. Ridbanan är liten o tråkig att gå tre stycken på. Tror de blir glada.
Sen har vi även burit in den frysbox vi köpte i fredags, kokat Fudge och griljerat skinkan.

OM jag är trött nu...
 

 

Men nu är det bara en dag kvar på jobbet, sen ledig till den 11 januari! Nice!

Go'natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback