Julfest & Luciashow

Så var denna helg snart slut. Den har varit mycket trevlig!
Började alltså på fredag kväll med förfest i 3-sjö och sen julfest på Millas i Långviksmon.
Liksom ifjol var det jätteroligt och jag hade nästan kramp i magen ett tag. Skrattade hela tiden! Men så hade ju jag o kamrat S sett till att få en repris på ifjol, vi hade våra egna "Stefan & Christer" vid bordet. Oj vad roliga de är! Strax före 23 så åkte jag hem, höll på att krocka med en grävling. Men den valde att springa åt "rätt" håll så det gick bra.

 Igår sov jag på tok för länge... Släppte ut hästarna redan kl 5 men sen somnade jag om. Brukar aldrig ställa nån klocka för jag vaknar alltid mellan 8 och 9. Inte igår... Blev rätt chockad då jag kollade på klockan, 11.09!!
Planerna för dagen gick åt skogen. Hämtade upp E strax före 14 och hämtade sen M på jobbet. Han följde med oss till stan. Blev ett besök hos familjen K och sedan Lucia på ridskolan. Jag tyckte att den var alldeles för lång och att fjolårets show var mkt bättre. 
 


 

Idag ska jag städa lite. Ska bara avsluta min kaffekopp och sen börja. Har suttit med E o kollat julkalender. Hon tycker den är lite läskig men vill ändå se.
 

 

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback