Julmat

Dagens höjdpunkt var ju julbordet på Udden. Årets första smakar alltid bäst! Det blir två i år (vad jag vet) och det andra redan på fredag. Då är det julfest för oss inne på verkstaden på Millas i Långviksmon. Var där ifjol också och hade störtkul, hoppas på repris på fredag.

Sitter nu med färg i håret och väntar nu på att få gå o duscha.

I morrn kommer väl domen... Förhandlingar på jobbet och jag känner mig rätt så säker på att få gå hem, frågan är ju bara när! Hoppas iaf att det inte börjar gälla förrän vid årsskiftet. Jag ska ju vara borta 14 dagar i februari, så det skulle vara skönt att hinna hem...

Ha ha.... jag vann kampen över mina rymningsbenägna hästar. Pazzi fick en extra stöt när det var dags att gå in. He he... Hoppas det fryser på snart så man kan jobba med henne igen. Inget kul med is överallt...

Nä nu ska jag in i duschen o skölja håret.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback