Nu jädrar...

Nu glömmer jag allt som gäller jobb o varsel och en ev. kommande arbetslöshet!
I morrn ska jag har roligt!!! Ska träna för Berit på Curre igen. För sista gången som han är min, på måndag tillhör han L, och hon ska rida på söndag medan jag ser på.
Känns faktiskt bra, även om det känns konstigt att sälja honom. Han är ju jag - och jag är ju han!
Dåligt tycker jag det är däremot att det ska vara så svårt att få ut träningstiderna på hemsidan... För alla som vill komma o kolla på just sin polare kan det ju vara roligt att veta när vederbörande ska rida.

Ska även hinna shoppa lite julklappar på stan innan hade jag tänkt. Undrar hur många fler än  jag som tänkt det i morrn...?

Nu drar det ihop sig för slutet av kvällens Idol. Alla var grymt bra. Min favorit är nog ändå Erik. Det har han varit hela vägen...

Sen blir det sängen och uppladdning inför morgondagen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback