Usch o fy...

...vad kallt det är. I morse var det -25 i Tresjö. När jag åkte hem var det -28!!! Här och nu (ute alltså) -26
 
 

Idag har vi skrivit på papper på jobbet. Uppsagda pga arbetsbrist, 5 st. Vilken julklapp va, så här en vecka innan jul...
Men det verkar iaf som om gubben får vara kvar på sitt jobb. Enligt vad facket sa till honom idag iaf när han ringde o frågade rakt ut. Men det är så trist när de får läsa i tidningen vad som ska ske innan de blir informerade på jobbet.

Får skriva en bra (jobb)önskelista till jul...

  

Ikväll har vi hämtat hö till hästarna i denna kyla. Nu ska de väl klara sig över helgerna iaf.

Nä nu ska vi kolla på Bonde söker fru.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Beffa

Åh, och jag som önskar mig -30 och 2 meter snö. här har vi bara -17. Ge mig mera!!! skicka hit era minusgrader!! :D

Postat av: Beffa

Tråkigt med jobbet dock. :( hoppas du hittar något nytt!!

Kramar!!

2009-12-18 @ 00:24:46
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback