Antikroppar i en anti-kropp

Ja så var den här dagen snart över...
E har trots sina ögon varit riktigt pigg o glad. Tack o lov!
M har varit till stan, Wilma till frissan och hjulinställning på min bil (den blev som ny!!)

Hade telefonkontakt med min läkare på em. Proverna som jag tog sist var inom referenserna, förutom att jag nu har antikroppar i blodet. Dvs antikroppar som angriper sköldkörteln.
Så det är väl inte nå vidare bra...
Ska återkomma till honom om 14 dagar. Tills dess ska jag äta min medicin och skriva dagbok över hur jag mår.
Så vi får se vart det leder...

Var trots allt hyfsat pigg på em och tog med Wilma på en kort prommis.

Det verkar som om M också håller på att bli sjuk, förkyld. Så snart ligger vi allihopa...
Sjuka familjen!!

Nä nu ska jag i säng. Om inte M mår alltför dåligt så ska jag jobba i morrn.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback