Detta är kärlek!

Fick detta i ett mail, men det berörde mig så mkt att jag måste dela med mig till alla!



Vilken kärlek!

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans. 

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen "Ja"...

Och här kommer videon till denna historia:





Jag blev helt mållös och tårarna bara rann....


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har sett en domumentär om dessa killar på TV´n. Den var jättebra! De gör verkligen saker tillsammans. En pappa som ställer upp till 100%. Och man ser vliken glädje det ger sonen. Helt fantastiskt :)

2009-02-18 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback