Idag...

..var jag hemma från jobbet. Känns totalt meningslöst att gå dit när jag bara blir allt sämre av det.
Släppte ut hästarna kl 7 och då tyckte de att jag var sen...
Somnade om och sov tills kl 9. Då var det dags att kliva upp.
Åt frukost, drack kaffe och sen bar det iväg till stan för några "måsten". Bäst att göra bort dem på fm medans man orkar. Som tur är så är M ledig denna vecka så han fick köra.
var hemma i tid och efter lunch kl 13 så somnade jag. Sov tills kl 16, nerbäddad i sängen iförd långkallingar, jeans, t-shirt och fleecetröja. Skööönt!
Var dags att börja med middagen sen jag vaknat...
Mådde betydligt bättre efter lite sömn, men sen stallet var klart så började allt om igen...

Men nu har jag för första gången på länge tagit mig ett par glas vin, jag kan ju inte direkt må sämre...

I morrn är det dags för E att åka på S's kalas. Som hon har längtat. Sååå trist att ha varit hemma en hel vecka.
M ska på fest med jobbet i morrn kväll så då får jag "dö" framför TV'n själv. Lär nog bli Melodifestivalen antar jag...

Men nu i säng...

ZZZzzzzzzzzz.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback