Jobb igen

Ja idag så fick jag fara på jobbet igen.... och vila öronen...
Det är rätt så jobbigt att vara hemma med E som ju är jättepigg förutom kladdiga ögon. Hon blir aldrig nöjd, vad man än gör. Så idag fick M ta hand om det...

För övrigt så var det rätt så drygt... Trött och ont, mest i fötterna. Hur länge ska man behöva ha det så här då... fick ju känna på i torsdags hur bra jag kan må, så nu strävar jag efter att komma dit igen. Men men... lång väg...

Men för att sluta gnälla och prata om nåt positivt så är vi glada för att det verkar som om världens bästa Magda kommer hit i sommar igen, MED häst! Det är vi glada för.

Sen börjar jag även att fundera på ev. hingst till Pia igen. Om jag ska ta samma eller... OM jag nu ska betäcka i år...

Nä nu ska jag åka o natta pållarna...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

ÅÅh, en till fölis tycker jag absolut ;)

Kul att Magda kommer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback