Nu har det slutat...

... snöa! Äntligen! Det har nog kommit runt halvmetern!

Annars då...

Jo jag skickade iväg gubben i morse. Nu är han på väg till grannlandet i öst. Hoppas han + bror får roligt. De ska på en traktorfabrik... Hmmm...

Jag var hemma från jobbet idag, orkar fortfarande inte ta itu med det... Blir hemma i morrn också, men ska ringa och prata med läkaren och höra vad han tycker om att jobba eller inte jobba. Jag känner att jag inte orkar.... än...

Men en liten ljusglimt i allt elände är att jag tror att LCHF maten gör mig gott. Känner mig lite piggare i kroppen. Sen var jag bara tvungen att ställa mig på vågen i morse (jag vet, man ska inte kolla så ofta). För jag inbillade mig att allt fett jag har ätit bara blivit mer fett... inte då...
Jag hade gått ner ett ½ kg på två dagar!!! Hoppas att det fortsätter så... fast så enkelt är det nog inte...

Nä nu ska jag krypa till kojs och vräka mig i sängen... eller ja... trängas med Wilma... bara...

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback