Sjukt...

Ja vad ska man säga... vi är en sjuk familj...
När jag hämtade Elin idag så var hon lite varm och hängig, hade inte ens orkat äta mellis på dagis. Så hon blir hemma i morrn. Hoppas hon är pigg till på lördag iaf, då ska hon på kalas hos en av sina bästisar, Emilia.

Jag då...
Jo jag är väl ett eget kapitel... Ringde läkaren idag och fick en telefontid med honom. Lite svår att förstå på tel, nog svår på riktigt. Han är från tyskland och pratar bra men lite svår att förstå iaf. Nåväl...
Han har sjukskrivit mig tills vi ska träffas på tordag nästa vecka. Då ska jag ta en massa nya prover igen...

Gubben verkar iaf ha det bra, men vi längtar efter honom nu...

I morse hade jag sovmorgon då "drängen" släppte ut hästarna. Men i morrn måste jag lösa det själv. Får väl väcka Elin och ta henne med, törs inte lämna henne ensam hemma. För DÅ lär hon väl vakna...
De får gå in sent ikväll så behöver vi inte upp så tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm vi kanske ska bosätta oss tillsammans allihopa och inte göra ett dugg, bara pyssla med djuren och ligga i soffan och glo på film..Elin kan skippa dagis också, jag kan leka och läsa sagor på rullande band!

2009-02-10 @ 21:44:35
Postat av: Magda

Oj jag glömde skriva i vem det var som skrev:D

2009-02-10 @ 21:45:14
Postat av: Maria Hörnell

Usch du verkar ha det riktigt jobbigt nu! Hoppas du har nån som kan hjälpa dig att se lite ljus framöver. Ni verkar ha ett riktigt fint hus Gunilla! Kan du inte sätta in lite bilder på olika rum som inspirationskälla till oss blivande byggare!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback