4 januari

Ja det var svårt att somna igår kväll, eller i natt är väl mer korrekt att skriva. När jag la mig så pulserade hela jag i takt med hjärtslagen, lite skumt. När jag till sist somnade så skulle snart en katt ut, somnade om. Sen var det hunden som skulle ut, hon som aldrig brukar behöva ut på natten, somnade om. Nästa väckning var av en kissnödig Elin. Försökte väcka M men det gick ju inte... hjälpte henne och somnade om. Tills nästa katt skulle ut. Grrr....
Vaknade igen kl 6 och for o släppte ut hästarna, det var -20 grader så jag gjorde upp eld i pannan också. Somnade om igen. När de övriga sen vaknade kl 9 så var jag d-ö-d-s-t-r-ö-t-t.

Mådde inte nåt vidare idag heller. Ni vet hur fötter och ben kan kännas när man har stått och gått en hel dag på hårt underlag, så kändes mina innan jag ens kommit upp ur sängen. Men jag pallrade mig upp och åt frukost, sen stoppade jag i mig en massa piller för att klara dagen. Låg sen i soffan hela fm och efter lunch åkte vi till P så att Elin fick leka med Stina. Hon har ju klagat bittert:"-Jag har ingen kompis att leka med!" Nu är hon nöjd, somnade gott i bilen på hemväg.

Nu ska jag snart åka iväg o göra stallet. Sen blir det nog soffan igen...

Hittade en bild från körkursen jag o Tule var med på.
Vet inte namnet på fotografen, och bilden är lånad från
Skule Ridhus' hemsida.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo här var alla glada och nöjda efter dagens besök oxå, vilken skönhet han är lille Tule.

2009-01-04 @ 20:47:13
Postat av: Sandra

söting han e

Postat av: Therese

Vad fin han är Tule!

Så snygg färg :)

2009-01-04 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback