5 år!

Idag har jag o Morgan varit tillsammans i 5 år! Tänk vad tiden går....
Vem kunda ana hur mkt som skulle hända under dessa år. Min pappa går bort, vi får barn, huset brinner upp och vi flyttar in i det nya. Vi har dessutom hunnit med att resa till: Spanien, Polen, Rhodos och Egypten.
Som sagt, tiden går fort när man har roligt, och roligt har vi tillsammans. 
 

Love You! 

Idag "firade" vi med att vara barnledig på eftermiddagen och åka till stan. Började med fika och sen bio kl 16. Vi såg Australia. En fantastisk film som jag verkligen rekomenderar. Bör nog helt upplevas på bio. Efter den så gick vi och åt god mat på den indiska resturangen, kommer aldrig ihåg vad den  heter. Mums! Sen hem och ta hand om alla våra djur. M är just nu ute och ger kossorna lite sen kvällsmat. Vår "dräng" har åkt på vinterkräksjukan och han får gärna stanna kvar hemma tills han är pigg o kry igen.

I morrn börjar jobbet igen. Tur att det börjar med 2½ dagars vecka som uppvärmning. Det blir nog inte jobbigt att kliva upp kl 4.30, för det har jag ju nästan gjort hela jullovet. Nä det svåraste är nog att inte få krypa ner tillbaka i sängen och somna om. Så jag gissar att jag kommer att vara väldigt trött när jag börjar jobba 6.30.

Nä nu är det bäst att leta rätt på arbetskläderna. De är tvättade och ligger nånstans.....

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cia

Gratulerar!!! Ja tiden går fort och som sagt, det har hunnit hända mycket de senaste 5 åren.

Tack för senast förresten, mycket trevligt och mycket god mat och dryck. Det måste vi göra om :-)

Kramar till er alla tre.

2009-01-06 @ 22:16:39
Postat av: Therese

Tiden går som sagt fort när man har roligt:) Det har varit många stora, både roliga och sorgliga händelser i era liv. Men mest roliga får man hoppas.



Vem kan tro att jag och Macke har hållt i hop i 12 år till sommaren!!! Helt otroligt länge men tiden går fort, det gäller att ta till vara på den medans man kan.

Carpe diem/Therese

2009-01-07 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback