Det är rart med barn...

Satt i telefonen ikväll och kom plötsligt på att Elin varit väldigt tyst och osynlig länge...
Ni som har barn vet att det kan vara ett negativt tecken... och... det var det...
Hittade lilla odågan i garaget med en påse med mina gamla nagellack. Där satt hon och målade naglarna, med ALLA färger... Grrr....
Om hon bara hade frågat.... Men hon visste att det var fel, hon började gråta när jag kom in. Så nån utskällning behövdes inte. Fick gnugga rätt så rejält för att få bort det, men innan tog jag förståss fram kameran...

Sur tjej som inte ville visa sina händer



Tyvärr syns det inte hur tjockt det var



Snyggt va? Det hon gjorde bra var att hon nästan inte sölat nåt alls på kläderna.
Bara en pytteliten fläck.



 


Kommentarer
Postat av: magda

ja vad ska man säga:) elin då..

2009-01-07 @ 21:01:56
Postat av: Pernilla

ja, å hur snabba är dom inte ??!!!!!! Rackarungar, fast hos mig har de varit lungt idag, kan ju bero på att S va sjuk med feber, eller va tror du.

2009-01-07 @ 21:39:44
Postat av: Maria Hörnell

Hahahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback