Hemmadag

Ja idag har jag varit hemma med en sjuk Elin. Hon hostar och snorar och har feber. Är ortoligt pigg ändå, tänk om man själv kunde fara runt som hon gör när man är sjuk...
Nåja... Det kändes helt ok för mig att vara hemma. Lider av sviterna efter mitt fall i torsdags, har jätteont i ryggen på höger sida. Ska fylla i en tillbudsrapport så snart jag är tillbaka på jobbet. Säkrast så...

Igår hade jag lite träningar i Landsjö. Men Curredutt är sjuk... går på penicillin. Har fått ett bett vid manken som blivit infekterat, manken ser ut som en kamelpuckel. Men han är på bättringsvägen så jag hoppas få träna dem igen snart.

Har suttit lite framför datorn idag när jag har haft tid. Har fixat med hemsidan och gjort en ny sida med alla gamla hästar. Har blivit riktigt nostalgisk... Å tänk vad fort man glömmer... Kolla!

Nä nu ska jag måla vattenfärg med gumman...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback