Hjärnsläpp!!

Idag skulle jag kliva upp kl 04.20 för att åka och släppa ut hästarna innan M åker till jobbet.
Vaknade av att Elin skulle på toaletten. Kollade på klockan.... 05.22. Tänkte bara... konstigt att jag inte hört alarmet.
På med kläderna, ut i bilen och iväg... Då kom jag på... vänta nu.... jag skulle ju upp kl 04.20 inte 05.20. Kollade på klockan i bilen och insåg vad som hade hänt. Jag hade vänt på siffran 5 i huvudet, klockan var 02.20!! Inte undra på att jag var trött. Nåväl, mina stackars hästar fick gå ut ändå, två timmar tidigare än planerat. De såg också lite trötta ut...
Mitt i natten! 
 
 


Nu väntar jag på att få varmt duschvatten och sen bär det iväg till Husum och till stan.

Kommentarer
Postat av: Maria H

Hahahahahaha!

Postat av: Pernilla

Men va skönt de är att krypa till sängs efteråt, fast de e klart att mitt i natten e väl ingen jättesugen att gå ut.

2009-01-31 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback