SEMESTER

Japp! Idag börjar alltså semestern.... Fyra härliga veckor... (som förmodligen kommer att gå alldeles för fort...)

Men trots ledighet så finns massor att göra och tiden att blogga finns liksom inte. Men det blir vad det blir...

I lördags spelade vi poker med M&M. Vem tror ni vann för tredje gången i rad??!!!! Jo JAG!! Hi hi...
Jätteroligt och efter midnatt så överaskade vi Ma, som fyllde år igår, med tårta och paket. Minst sagt förvånad tror jag hon blev... Min/vår present var att hon o jag ska till Timrå i höst och gå på Ladies Night!! VIP biljetter!! Tjoho!!
Sen sov de över i husvagnen.

Igår gjorde vi det vi länge sagt att vi skulle göra. Vi satte ut en annons på husvagnen, för vi vill gärna byta till en lite nyare. Fort gick det.... 6 timmar senare var de här o hämtade den! Så nu är vi utan... måste hitta en ny snart...

Hästarna har det gott på betet, idag har även Prisen o Tule fått grönt gräs. De betar nu på gräsmattan som K inte orkar klippa. Rätt nöjda var de. Prisen o Magda går framåt hela tiden, så duktiga. Blir bara så ledsen över att jag inte har nån riktig ridbana. Måste göra ett krafttag där snart...
Men vi åker nog till L-sjö idag så de får rida ordentligt.

Nä nu ska jag krypa ner o mysa lite med E som ligger i M's säng. Han kör torv idag.

På återseende!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: zaq

Hoppas det blir en bra semseter, var så kul att komma upp och se hur ni har det, tänk vad tiden går!

Postat av: Sandra

Ha en trevlig semester mostera mi =) kramar

2009-07-06 @ 11:56:46
URL: http://livfebroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback