Duktigt

Igår hade jag en riktigt duktig-dag.
När jag kom hem så rörde jag först ihop smeten till en filmjölkslimpa som är supergod.
Den ska vara i ugnen i 1½ timme. Sen blev det middag.
Skulle sen bara dammsuga golven, men de blev även torkade. E's rum såg ut som ett bombnedslag, så även det blev grundligt städat. Sen hamnade jag i garaget (förråd...) där det har varit svårframkomligt. Nu kan man nästan ställa in 4-hjulingen där! Kände mig rätt nöjd!! Städade hela kvällen!

Idag blev det ingen stängsling som jag sa, var på tok för trött... Somnade på soffan...

Fick ett roligt samtal ikväll... Magda ringde och sa att hästen kommer troligen v25 och sen kommer hon efter... Tjoho!!

Nu blir det lite fix vid datorn och sen tidig kväll.

Måste bara skicka en hälsning till min kära systerdotter som har det tufft nu...
Du måste försöka slå bort allt skit som sägs och bara stå på dig!
Det är inte du som har gjort nåt fel...
Det är inte du som.... eh... ska vara "borta" ett tag...
Du har många vänner som stöttar dig i det här jobbiga. Sök trygghet där...
Blir det FÖR mkt tjafs på bloggen så skaffa en ny som han, och hans "vänner" inte vet om...
Ge bara ut den till de du litar på!
Massor av kramar!!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: sandra

tack mostera mi .. Betyder mycket att veta om alla som finns där för mig och jag kämpar på för fullt =) trivs här i Bjästa iaf. Hehe Vägrar byta blogg igen tycker ja inte gjort annat, nu ska ingen skrämma iväg mig igen =) .. Duktig du e som städat överallt =) skulle behövas här med me bara barnen hemma sen igår så e de bombnedslag skrattar... kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback