En kväll i stallet

Ja nu är äntligen vårbruket avklarat för denna gång... Skönt! Nu väntas bara allt annat arbete...

Ikväll har jag o E bara tagit det lugnt. Varit i stallet och pysslat om alla tre hästarna ordentligt. Blir i ärlighetens namn inte så mkt gjort med dem när de går ute dygnet runt. Bara vattna o titta till.
Men idag har de fått MKT kärlek!! E har även ridit sin lilla buse.
En bild på de två älsklingarna (dålig då jag bara kan maila bilden från mobilen till datorn. Hoppas få ordning på den snart...)



Och vet ni vad... Snart finns det plats för ytterligare två hästar hos mig... HI hi hi...
Skämt åsidå... Men jag har köpt två uteboxar som de kan ha som ligghall till vintern också. Kanonfina!!
Önskar nu att man kunde få någon häst att rida till eller utbilda ett tag, och kanske få in nån krona...
Jag är ju utan häst nu så jag är sååå ridsugen...




Nä nu ska kalkonerna matas och sen blir det kväll...
I morrn ska jag försöka stängsla bete åt hästarna här hemma.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jo jag såg dom å tänkte faktiskt på dig, då behöver man inte ha så dåligt samvete när de e vinter å dåligt väder, då har dom ju iaf en möjlighet att välja.

2009-06-02 @ 22:11:14
Postat av: zaq

Tjenixen!

Härligt kort ändå på dina älsklingar!



Har du försökt maila mig nå't mer?

Kram till er!

Postat av: Therese

Kanonbra med uteboxarna.

Jag såg dem också och var ganska sugen på att köpa dem.

Men jag tänkte att det förmodligen är billigare att bygga själv.

2009-06-03 @ 06:44:14
Postat av: sandra

Så söta dom e tillsammans =) ..

2009-06-06 @ 19:37:50
URL: http://livfebroken.blogg.se/
Postat av: sandra

så söta dom e tillsammans =)

2009-06-06 @ 22:06:10
URL: http://livfebroken.blogg.se/
Postat av: Linda-li

Tjena Gunilla! Halkade in här och måste bara säga hej! Komiskt nog så köpte jag en av hästarna som har använt sig av de där uteboxarna... Ha de gott!

2009-06-07 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback