Härlig helg!

Ja nu var det längesen jag skrev här. Men det är så fullt upp på kvällarna så jag hinner bara inte.
Ska försöka göra en kort sammanfattning:
Fredag: Åkte till stan kl 12.30. M skulle få instruktioner på nya traktorn. Det tog över 2 tim!!! E och jag åkte på ÖB istället o där fick hon leka i klätterhörnan medan jag satt o slöade.
Sen drog vi iväg in till stan och... hör o häpna... köpte nya längdskidor!!! Så nu ska det bli åka av...

Lördag: Åkte en kort tur på skidorna, bara hemma runt gården. Städade och sen på kvällen var det pokerdags! Jag vann denna gång!! Recept kommer så småningom på hemsidan.

Söndag: Träning i L-sjö och även kamrat S var med och fick prova att rida på "Gumman". Sen när det vad dags för Le att rida, ja då fick jag rida..!!! Det var ju bara 1½ år sen jag tränade dressyr! Jätteroligt och vi övade byten!! Skoj!
Men idag har jag en grym träningsvärk... Men det får vi ändra på. Måste rida fler gånger snart...

Nä nu ska jag snart återgå till jobbet..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

Vad häftigt, det tror jag inte att jag kan!!

Tack, älskar den! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback