Pigg o glad!

Ja, det var jag ju inte igår kan jag säga.... J & P och S var ju här på fredag kväll. Det var väldans trevligt! Barnen satt i badet närmare två timmar! De lekta o var glada! Jag drack inte så särskilt mycket men var inte alls pigg igår. Först fram på eftermiddagen så blev jag människa igen. Vi var ändå iväg till Bjästa och kollade på husvagnar. Vill ha en ny men det blir nog inte så.
Som sagt så var vi rätt trötta igår. Efter att ha skött och matat både kossor och hästar så blev det lite tv-tittande i soffan. Såg första avsnittet av Robinsson. Men efter det så kröp jag i säng, kl 21.40 låg jag och somnade nog på två sekunder!
Men istället så vaknade jag pigg som en lärka kl 7 idag. Har varit och släppt ut hästarna och mockat. Väntar nu på att övriga familjen ska vakna...

Idag blir det en tripp till L-sjö igen, fyra ekipage blir det idag! Verkar bli underbart väder!

 
 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: zaq

Utmanad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback