Ryktet går....

Ja tänka sig vad folk kan hitta på...
Fick höra ett rykte om mig själv igår! Jag o M ska visst ha barn igen....
Hmm... det var mer än vad jag själv visste, och vi har inte de planerna. Ändå sade sig personen fått höra det från en säker källa... Hmm... nä jag är bara fet!!
Om nån stöter på detta rykte så var vänlig att dementera!!

Nu ska vi jobba övertid i minst två veckor. Bra att vi har jobb men typiskt att det blir på M's em-vecka nästa vecka. Då kan jag bara göra 2½ tim genom att börja en ½timme tidigare varje dag. Försöker göra mer denna vecka istället.

Igår var vi tvugna att möblera om lite bland djuren, eller iaf ställa ordning för att göra det. Men jag hade ju lovat E att fara på Lek o Bus... Tur att vi då har världens bästa faster och kusiner. Ma hämtade henne på dagis och sen tog Le henne med på Lek o Bus. Vi kunde sen hämta en väldigt trött tjej hos dem när vi var klara.
Det var jobbigt att väcka henne kl 5.30 i morse... stackarn... Tur hon får vila på dagis.

Så var lunchen snart slut... Blää... bara sisådär 6½ timme eller mer kvar att jobba.... Suck...

Jag är utmanad, men det kommer senare när jag har mer tid...

Ciao från ett soligt Trehörningsjö

Kommentarer
Postat av: zaq

Så du/ni har blivit drabbade också :-( Fy! -Folk säger och folk pratar, det är sånt där som är skvaller om något, och elakt är det :-(

Postat av: Therese

Man kan få höra både det ena och det andra.

Vi skulle tydligen sälja vårat hus ett tag!

Och hästen var konvalecent mm mm.

Men när det börjar gälla om man ska ha barn eller inte så har det gått lite väl långt!!!

När och om man skaffar barn är ju inget som andra har med att göra.

Att det ska vara så svårt att förstå!

2009-03-24 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback