Ännu en helg...

Ja det blir inte mkt bloggat nu. Har alldeles för mkt att göra den här årstiden. Det är bara jobb, jobb och jobb...
Fast jag njuter också av årstiden och det fantastiska vädret.

Vi har under långhelgen:
kört upp ca 35 traktorlass matjord, stängslat åt kossorna, jagat stora tjurarna som var på rymmen (tack o lov för 4-hjulingen!!), varit en snabbis på Örnexpo, gjort rabatten klar (ska snart plantera ut solrosorna), grillat kalkon (wilmas byte... Gott!!), promenerat i skogen, hälsat på mamma och varit på dop!

Puh... låter jobbigt när man räknar upp det så där.

Hästarna har fått börja sova ute nu också. Bor fortfarande kvar vid stallet, men tyckte det var skönt ute. Om några veckor så kommer de kanske hem hit. Sköönt!! Då börjar min häst-semester då man inte behöver upp på mornarna.

Nä nu väntar jag bara på att lilla fröken ska somna så att jag kan gå ut och påta i min enda rabatt!!!

Hoppas alla polare har det bra därute... Jag hinner knappt ens läsa era bloggar...
Nån regnig dag kanske jag hinner...


Ciao!

Kommentarer
Postat av: cathrine

Verkligen en tid av aktivitet.

Fick sista halvblodsfölet i söndagsnatt vid 4 tiden cirka.

Måndag morgon var det dax att seminera första stoet, så då var det fullt upp igen...

Lite ridning hinns med, kika på min blogg på dottrn o ena tillridningshästen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback