Helgen

Har haft en härlig helg trots att jag varit "gräsänka".

I lördags lämnade jag fröken E i Gideå medan jag hastade till stan. Lämnade transporten i Arnäs o sen in och fixa allt som skulle fixas... Det tog sin lilla tid. Sedan hämta transport och ut på stuteriet för att hämta min dräktiga häst!! :D:D:D
Hon är, otroligt nog, det första dröktiga stoet där i år!!!
Hon var glad att komma hem men inte alls så vänlig mot Pazzi. Hon sa, nu är du stor och får klara dig själv! Kom inte hit!! Rör mig inte! Skönt att hon är hemma igen. Har saknat henne! Koll igen den 29:e.

På em kom då M och tjejerna till mig, E åkte med dem hem. Sen åt och drack vi gott. Tog en promenad till stallet, tog in  hästarna och gick sen hem igen. Ca 6 km blev det. Skönt att ha tid för en promenad ibland.
Blev kanske lite för mkt vin... kom i säng runt kl 3.

Söndagen bjöd på underbart väder och träningar i L-sjö. Det var som vanligt jätteduktiga!!

Till middagen kom M hem och sen gick vi ut och fixade en rabatt där jag ska sätta alla solrosor som E planterat.
Hoppas hinna fortsätta lite där ikväll.

Nä nu tillbaka till jobbet ett tag...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: cathrine

När man har djur i familjen så känns det som om det alltid är fullt upp, fats på ett trevligt sätt. Grattis till dräktigheten! vet hur det känns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback