Tekniska prylar... och en snygging!!

Först så skulle jag lägga in bilderna på de två senaste kalvarna. Då funkade inte kameran tillsammans med datorn. Det som alltid har funkat perfekt förr. Har testat alla sätt och trodde att det var nåt fel på kameran eller sladden.
Så tänkte jag nu lägga in en bild på Pazzi som jag tog med telefonen igår, ja då hittade inte datorn igen den heller... Så det verkar som om det är datorn som har problem.
Fast samma USB-kontakt fungerar att kolla på ett USB-minne, men den hittar inte mobil eller kamera... Hmmm...
 
 
Nån som har en idé??
Ska testa senare med den bärbara datorn.


Som tur är så kan jag skicka bilder från telefonen via mail in i datorn.
Så här kommer en bild på min svarta skönhet som har blivit stora damen nu!!
Vi tränar och uppfostrar lite varje kväll nu. Hon börjar bli stor...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar svarta skönheter :)

Kan du få till en helkroppsbild också någon dag?

2009-05-05 @ 18:56:32
Postat av: Gunilla

Jo hej du anonym...



Jag ska försöka få nån som knäpper kort på henne när vi är ute. Det är svårt att lyckas själv då hon kan vara rätt vild ibland...



Men det kommer...

2009-05-05 @ 19:03:15
Postat av: Therese

Det var jag som var anonym.

Måste ha varit för snabb på tangenterna :)

Jasså, är hon vild?

En vild, svart, skönhet!

2009-05-06 @ 09:59:21
Postat av: sandra

Jösses va fin hon har blive=)

2009-05-06 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback