A night from hell!

Anade igår kväll att jag också höll på att bli sjuk. Mycket riktigt!
Hade i natt nästan 39 graders feber och bodde på toaletten ett tag. När min feber och illamående börjag lägga sig något, ja då började E att gråta för att hon hade ont  magen. Från kl 3.30 till kl 5.30 låg hon i min säng o snyftade. Strax föra 6 ringde jag sjukvårdsrådgivningen och fick recept på en egen vätskeersättning. Den skulle hon sen ta en tsk var 5e minut i två timmar. Vi somnade efter 40 min.
K fick i uppdrag att släppa ut hästarna imorse. Tur man har honom! Men idag MÅSTE det hämtas hö till hästarna... Hur det nu ska gå?? Hoppas att M håller sig frisk iaf.

Nä nu ska jag krypa ner i sängen igen. Har faktiskt fått i mig lite Pro Viva och ett smörgåsrån. Wow!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas ni blir bättre snart, vi tänkte ju hälsa på, de var ju så längesen, har jag hört. (Här hemma).



De e ju så typsikt att nåt måste göras när man e sjuk, de e då man vill bo i lägenhet utan djur och måsten.

KRAM på er .

2009-11-26 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback