Helgen



Jo brudar därute...
Jag måste bara säga att Ladies Night var helt underbart! Skrattade och njöt hela kvällen! Tyvärr med en enorm huvudvärk, men den trängde jag undan.
Jag och kompis H kom fram till att det borde vara genetiskt omöjligt att vara så snygg som Martin Stenmark. Han var än bättre i verkligheten!
Hoppas de kommer till övik nästa år, men det är väl som vanligt nån hockey som är viktigare...
Hur som helst kommer jag att åka så långt det behövs, jag ska se dem nästa år också!!

Nu är man tillbaka på jobbet igen men det är jättejobbigt nu... Blää...
Som tur är så går timmarna lite fortare när jag lyssnar på ljudbok.

Tänkte skriva mer här nu, men mår inte så bra.
Ska gå o lägga mig och hoppas vakna frisk även i morrn.

Men innan jag slutar...
Jag vill att ni hjälper till att rösta fram Magdas Surprise "Prisen" till Årets häst! Gör det
HÄR!
Ni som inte känner dem, snälla rösta ändå! Han stod förra veckan med dropp i tre dygn och kämpade mot blindtarmsförstoppning. Det verkar ha gått vägen, men faran är inte riktigt över än. Det är en tapper kille med en ännu tapprare matte som båda kämpar så hårt! Snälla rösta!
Magda: We love you!!!

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback