Nu får det vara nog!

Så var denna helg över och en ny vecka har börjat.

Det var trevligt i Lycksele och Jill Johnsson var lika bra som när vi såg henne i fjol, fast rundare om magen. Helt fantastiskt att man orkar med att uppträda med så stor mage. Tror hon skulle ha barn redan i januari.
Maten var också toppen, liksom sällskapet. Men när jag efter maten skulle gå ut och ta lite frisk luft, då gjorde min fot så fruktansvärt ont. Att dansa var det inte ens tal om. Fick tacka nej när jag blev uppbjuden och det är aldrig roligt, så innan det hände fler gånger så gick jag upp på rummet och gjorde kväll redan kl 23.30. M höll igång lite längre men jag sov redan sött när han ramlade in några timmar senare.

Denna incident med min fot(jävel) gjorde att jag nu har fått nog! Idag har jag bokat tid hos läkaren igen, nu vill jag opereras!! Efter 4 års h-vete med denna fot har jag alltså gett upp. Jag har provat alla möjliga inlägg, tejpningar och behandlingar. Har lagt ner en förmögenhet på eländet. Bara i höst blev det över 4000 kr och då har jag inte räknat alla timmar som jag var tjänstledig från jobbet. Stötvågsbehandlingen hjälpte litegrann, men det blev inte så bra som jag hade hoppats. Allt går ju liksom i en ond cirkel. Jag behöver röra på mig mycket mer för att inte vågen bara ska stiga uppåt, men som det är just nu så klarar jag inte det. Sen jag har jobbat en hel dag så är det knappt jag fixar hästarna. Därför har de fortsatt att bli åsidosatta.
Allt för den här j-la foten!!
Jag vill bli FRISK... NU!!!

Nä nu ska jag iväg och pussa lite på hästarna och iaf bli på bättre humör.

 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Fy så jobbigt :-(

Hoppas du får hjälp å det snaraste, nu har du "hälat" ut nog länge...

Kram!

2009-11-16 @ 22:36:52
Postat av: zaq

Vi häle-på och häle-på, hoppas det går fort och blir bra nu!

Kul ni kom in en sväng och jösses vad tösen växer, pracis som de ska, Margit hälsar till henne!

;-)

Postat av: zaq

Nu har jag utmärkt dig, kolla in min blogg...

2009-11-17 @ 09:41:41
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tycker synd om dig, dessa fötter. De blir aldrig så bra att man känner sig nöjd å de kan ju va farligt, att va nöjd för då händer de nåt annat rent helvetiskt eländigt, nä de e nog så, jämnjävligt e bäst. KRAM

2009-11-17 @ 13:18:59
Postat av: Beffa

Han kallas för Ravve, heter typ Ravaillac nånting,haha kan varken stava eller uttala det :P

2009-11-18 @ 14:24:51
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback