OM jag längtar till på lördag?!!




Till helgen är det träning för Berit igen. "Tyvärr" kunde inte L vara med denna gång och undrade då om jag kunde rida Curre på träningen.... Vilken fråga???
Men med tanke på hur lite jag har ridit den senaste tiden (åren) så får det räcka med en dag. Kommer nog ändå att ha svårt att röra mig dagen efter.
Den inspirationen behövs, för just nu känns hästarna jobbiga... Får lust att bara sälja dem allihopa ibland, men vet ju innerst inne att det kan jag inte göra. Om bara ett år är det ju dags att börja så smått med Pazienza. *längtar*

Nä, nu hopp i säng! Gårdagens sjuksymptom botade jag med en massa sömn. Behöver mer...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Beffa

ååååh så himla roligt! jag är megaavis, jag vill också träna för berit med curre!!! eller dust....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback