Synfel?

Inte vet jag... men jag ser jättedåligt numera när jag kör bil i mörkret. Å det är ju rätt så ofta den här årstiden.
Har fått en rekvisition från jobbet på synundersökning och i morrn är det dags att se sanningen i vitögat! (HA HA va vitsig jag är!!) Hoppas att det inte är så att jag måste ha glasögon för jämnan, helt ok att ha vid läsning och bilkörning men... vi får väl se.





Igår blev hästarna vaccinerade, så nu var det gjort för i år!
Måste berätta att i förrgår så gick det inte att ta fel. Det var ingen inbillning. Solklart!
Det sparkade massor inne i Pias mage.
Undrar vem som gömmer sig där inne??? 4 månader kvar!
Drömmer mig tillbaka 1½ år...


Pazienza 8 timmar gammal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback