Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Zaq men det medför vissa förpliktelser med den!

Till att börja med, berätta 10 saker om sig själv som ni inte vet
(Vad kan det vara? Jag bloggar ju om det mesta. Mkt vet ni nog redan.):


1. Beroende av datorn! Klarar mig utan TV!

2. Älskar att sjunga. Gör det jämt när jag är för mig själv.
 
3. Firar i år 30-års jubileum som hästägare. Har aldrig varit utan häst sedan dess!

4. Är en liten "språkpolis" hatar felskrivningar o dyl (fast även jag gör fel :))

5. Flyttade till Hudiksvall som 17-åring. Blev kvar där i 3 år.

6. Har (vad jag vet) inga fobier alls... eller..? Nja råttor då kanske...

7. Har varit sjuk i sarkoidos som tydligen inte är så vanligt.

8. Har haft äran att rida en häst som gått OS. Obeskrivligt!

9. Gillar att måla. Gärna akvarell.

10. Kommer inte att vaccinera mig mot den nya influensan.



Sedan ska man dela ut den till tre andra bloggare:

Det får bli Pernilla, Magda och Sandra

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nog tror jag att du har lite fobi för råttor ;)

Du tog dig ju från balkongen och in igenom en dörrspringa på knappt 1 dm på balkongen på Rhodos och fort gick det, en tiondels sekund eller nåt!! Jag tror råttan blev mest rädd :) Kram

2009-11-23 @ 15:12:12
Postat av: zaq

Och frigolitgnissel ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback