Dagen

Slutade lite tidigare idag för att först hinna hämta E på dagis, och sen till stan.
Var faktiskt ute i så god tid att vi hann in på Skokanonen för att byta ett par skor jag köpt till lilla fröken, men som inte dög!! Till slut hittade hon ett par som hon tyckte var både fina och sköna! Tack o lov!!

Sen upp på Ortopedtekniska för att äntligen hämta ut mina nya skoinlägg. Efter lite provande och slipande så kändes de ok. Fast mina gamla känns ändå skönare... Men får man verkligen göra så här...?? Jag fick ju remiss för en sort men fick till sist en annan variant, som jag ju ändå redan har ett par av...???
Nåja, det är ju ändå behandlingen i Umeå som hjälper mig. Området som behandlas under foten blir allt mindre. Mitt bäcken, som är boven i dramat, verkar stabilisera sig allt eftersom. Fast det är klart att det kommer ont på andra platser av omställningen, men det känns ändå övergående. Hopp om liv!!

Med nya skoinlägg åkte vi sen ner till det nya Barnens Hus för att inhandla en present till E's kompis som har kalas på söndag. Gissa om hon längtar tills dess...
Grannbutiken är ju det nyöppnade Djurmagazinet! Vilken affär! Mest kollade vi ju förståss på alla djuren. E gillade mest kaninerna och fåglarna. Handlade lite smått o gott till Stampe. Kommer att åka dit igen kan jag lova!

Har efter stalljobbet bara suttit och slappat och ska snart i säng. Lyckades få bukt med förkylningen denna gång iaf... Peppar, peppar....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback