Nedräkning...

Fortfarande hålls alla tummar för Prisen, att han ska bli riktigt frisk igen.
Hoppas det vänder snart...
Magda, du vet att vi tänker på er!

Men här går livet vidare...
Jag nåt roligt att se fram emot iaf.

I helgen drar jag o svägerskan ner till S-vall för att se Ladies Night och bo på Knaust!! Vi har VIP-biljetter och där ingår både middag och efterfest. Det ska bli skitroligt! Hoppas nu bara få sitta någonstans där man kommer riktigt nära Martin Stenmarck! Mums!
När vi vaknat på söndag blir det shopping i Birsta innan vi åker hemåt igen.
Kommer garanterat att vara jättetrött på måndag.

I morrn kommer 8 st tjurkalvar som vi har köpt. Blir lite jobbigt att väga och stalla in dem, särskilt när M jobbar... Men det ska nog gå bra ändå, K och M-O hjälper till. Sen ska vi, nån dag framöver, "bara" skilja ut våra egna och stalla in dem också. Nu får de klara sig utan mammor.

Nä nu ska jag o E iväg till stallet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Magda

Än så länge är han bra, dock är alla muskler borta nu så vi skulle behöva komma på dressyrbootcamp igen

Postat av: Beffa

Jajjamen!

Jag blev först erbjuden att vara medryttare på den, hennes mamma skulle ta hand om den. Men sen hade hennes mamma sagt "kan du inte fråga emma om hon kan ta hand om honom om jag betalar" och när jag fick det erbjudandet kunde jag inte tacka nej..

Så jag ska stå för skoningarna och de för resten. Hennes mamma ska ta hand om honom någon gång i veckan, men jag ska stå för ridningen och får ha honom så många dagar jag bara vill..

Så ska stå i Dustys gamla stall dessutom :) Kicki blev så glad när jag frågade om hon hade stallplats åt mig! :)

1 december flyttar han upp, kan bli tidigare men de har sin stallplats där nere fram tills dess..

Blir spännande...och du, jag kommer behöva en tränare ;)

2009-10-30 @ 21:19:40
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Curant

Åh vad roligt! Vilket erbjudande!

Självklart hjälper jag dig när det passar och jag har vägarna förbi (vilket ju har blivit rätt ofta på senare tiden:D)

2009-10-31 @ 08:19:40
Postat av: Beffa

Vad bra :) Det var det mamma kom på att du ju faktiskt har varit i umeå ganska ofta nu =)

Jag hoppas att han är trevlig och så, men det känns jättespännande och roligt just nu och jag vill bara att han ska komma nån gång!

2009-10-31 @ 18:40:32
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback