Ont...

Har varit hemma idag (igen) från jobbet. Denna gång var det jag själv som inte mådde bra.
Vaknade med en sprängande huvudvärk som jag inte upplevt förr. Tog en massa piller och släppte ut hästar och skjutsade E till dagis. Men på vägen därifrån, när jag mötte bilar i mörkret, ja då trodde jag att jag skulle svimma. SÅ ont gjorde det, bara blixtrade i huvudet. Antingen var det migrän eller så hade jag legat väldigt tokigt under natten. Jag beslöt mig för att stanna hemma och la mig på spikmattan. Sov på den i 2 tim och sen ytterligare 2 tim utan. Sen kändes det något bättre. Sakta men säkert har det under dagen blivit ännu bättre, så i morrn tänker jag gå o jobba om inget inträffar. Ska ju på em till Umeå för behandling igen, både jag o m denna gång.

Ramlade, via en kompis på Facebook, över denna video. Kolla in den, den är helt underbar!

"Kseniya Simonova is a Ukrainian artist who just won Ukraine's version of "America's Got Talent."



Kommentarer
Postat av: lenore

hej!

det var en otroligt vacker film/video. hon har verkligen en talang där. det var väldigt roligt att se att så många började att gråta!

kram från lenore!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback