Ser ut igen

Idag är det städning som gäller för mig, hela dagen! Kopplar av här med en kopp kaffe.

Fönsterputsningen brukar jag leja bort, antingen betala för den eller så fixar gubben det. Han är så duktig på det och gör det gärna. Men nu jobbar han så mkt så då tänkte jag överaska med att iaf börja. Har nu tagit de 4 stora  fönstren vid matplatsen både ut- och invändigt. Jisses vad klart o fint väder det blev ute sen! ;) Riktigt nöjd!
Visst är det fint med många stora fönster som släpper in ljus o värme, men vilket elände att putsa!

Nu ska vi till stallet och mocka, ev hinner kanske E rida en sväng. Ska försöka få upp stängslet runt ridbanan så att hon kan rida själv. Ska bygga en ramp till kaninen också. Han får vara lös i stallet under dagarna men jag vill gärna att han kan komma upp själv till sin bur igen.

Nä bäst man åker så det blir nåt gjort.

Ciao!

PS. Min blogg ser så tråkig ut tycker jag. Länge sen jag la in några bilder. Ska försöka bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback