Abstinensen stillad

Ja ikväll har jag äntligen fått rida lite. Det var helt underbart! Fast jag gjorde precis det jag inte hade tänkt göra... rida Curre! Var rädd att jag skulle ångra mitt beslut att sälja honom, för så har det kännts sen jag såg honom på träningen för två veckor sedan. Men... nä det känns forfarande helt rätt. Jag väntar så gärna på min nästa stjärna! Fast nog önskar jag att jag fick någon att rida fram tills det är dags för henne, t.ex. en häst på utbildning. Nån??
Mina adepter var iaf jätteduktiga ikväll. Så himla roligt o inspirerande att se deras utveckling.

Men nu är jag vansinnigt trött och ska hoppa i säng. I morrn blir det en tripp till Umeå för behandling igen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Magda

grrrrr.....Prisen är gratis....Han skenade igår...Och i förrgår...Och bara leker med mig på banan:)

2009-09-26 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback