Idag känns allt lättare!!!

En vanlig trist o seg måndag... Men framåt em tog den en glad vändning!

Nu är snart allt klart angående vår resa! I februari drar vi iväg 14 dagar till Thailand. Vi har endast flyg dit & hem och ska sen fixa resten på plats. Vem vet vart vi hamnar... Den här resan gör jag & M ensamma, E får vara hos världens bästa faster o farbror!

Dessutom när jag kom hem så hade M jobbat hårt hela dagen med att fixa klart runt infarten och den nya muren.


Förresten...


Jag är som ni kanske redan vet emot den här massvaccineringen mot svininfluensan.
Undrar ni varför?? Läs
här!

Det man (jag) fasar för är att dessa vaccinationer kan få allvarliga långsiktiga konsekvenser. Som t.ex. 60-talets Neurosedyn. Läs gärna den här reflektionen. Eller mer fakta här

Kommentarer
Postat av: Magda

Ni förtjänar verkligen resan!

2009-09-21 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback